אוטוקאד 2010 - מה החידושים?
 

אוטוקאד 2010 - עצב הכל

צור ועצב את העולם סביבך בעזרת כלים גמישים ורבי עוצמה, בתוכנת התכנון, העיצוב והתיעוד – אוטוקאד – מהתוכנות המובילות בתחום התיב"מ בעולם.
בעזרת אוטוקאד אתה יכול לבנות ולעצב גופים בעלי צורות קשיחות או חופשיות כלשהן באמצעות כלי השרטוט והעיצוב הדו ממדיים והתלת ממדיים רבי עוצמה הנמצאים בתוכנת אוטוקאד. כמו מיליוני משתמשים בכל העולם, שתף רעיונות ללא מגבלה ותעד תוכניות במהירות.
באמצעות אלפי יישומי עזר, אוטוקאד מספקת את המירב בגמישות ובהתאמה אישית לצרכיך.
זה הזמן לקדם את התכנון. זה הזמן לתוכנת אוטוקאד.

אוטוקאד - עכשיו מהירה יותר

העבר פרויקט מרעיון לתוכנית באמצעות כלי תיעוד רבי עוצמה. עבוד מהר יותר בתהליכים אוטומטיים. כלי הניהול והעריכה מצמצמים את הצורך בביצוע משימות חוזרות על עצמן וממזערים את הזמן המושקע בהן.
בכל גודל פרויקט ובכל היקף, עם אוטוקאד תוכל תמיד לעמוד במשימה ובלוחות הזמנים.

אוטוקאד - מערך גיליונות

ארגון יעיל הוא צורך בסיסי. מנהל הגיליונות של אוטוקאד מארגן בעבורך את גיליונות השרטוט, מפחית את מספר השלבים בהדפסתם, יוצר הדמיות של הגיליונות לצפייה, מקשר את המידע ממערך הגיליונות לחותמת המודפסת על הגיליונות, ומאפשר מילוי משימות אחידות למערך של מספר גליונות מודפסים, כשהכל מרוכז נגיש ונוח לשימוש.

אוטוקאד - שליטה בקנ"מ של פריטים

בעזרת אוטוקאד חסוך זמן בהגדרות קנ"מ של פריטים המפוזרים בשכבות שונות. באמצעות כלי השליטה בהערות ובטקסטים Annotation scaling tools, ניתן ליצור פריטי מלל ומידות המתאימים עצמם אוטומטית לקנה המידה שיוגדר ב- Viewport או ב- Model-space.

אוטוקאד - עריכת טקסט

כעת ניתן לכתוב ולערוך טקסט בקלות, תוך כדי צפייה בו, בגודל נוח, תוך כדי הקלדתו.
באמצעות כלי כתיבת הטקסט, התאם את תצוגת הטקסט כרצונך בעת כתיבתו, כולל פסקאות וטורים. וכתוב את המלל בנוחות מירבית, בלי צורך לשנות את גודל התצוגה.

אוטוקאד - שרטוט פרמטרי

חסוך זמן רב באמצעות כלי שרטוט פרמטריים.
צמצם באופן דרסטי את זמן העריכה והעדכונים בשרטוט, על-ידי הגדרות שרטוט פרמטרי. באמצעות הגדרות יחסי גומלין בין פריטים בשרטוט, קווים שהוגדרו מקבילים יהיו תמיד מקבילים, ומעגלים שמיקום נקודת המרכז שלהם שויכה למיקום בפריט אחר, יוותרו תמיד בנקודה המוגדרת – והכול באופן אוטומטי.

אוטוקאד - בלוקים דינמיים

חסוך זמן רב על-ידי יצירת פרטי ספריה יעילים. עם "בלוקים דינמיים" אין עוד צורך לשרטט בלוקים בעלי רכיבים דומים החוזרים על עצמם. כעת תוכל לצמצם את מספר הפריטים בספריית הבלוקים המסורבלת.
"בלוקים דינמיים" מאפשרים עריכת גיאומטריה של בלוקים בעת השתלתם, ובכך ומפחיתים את הצורך להגדיר בלוק נוסף בעבור כל וריאציה או גודל של אותו סמל.

אוטוקאד - ממשק משתמש יעיל

עבודה עם מספר קבצים בתוכנת אוטוקאד, בה בעת, אינה מסובכת עוד. תכונת Quick View מציגה צילום של הקובץ בנוסף לשמו. כך תוכל לזהות בקלות ובמהירות את השרטוט שהנך מחפש. בתפריט החיפוש תוכל לדפדף בין הקבצים, לבחון את הצילום שלהם ולקבל פרטים אודות גודלם ומי יצרם.

אוטוקאד - פורמט DWG – הבסיס לשיתוף מידע תכנוני

אוטוקאד מאפשרת שיתוף מידע ומסמכי תכנון בין כל הגורמים המעורבים בתכנון, בכל תחומי התעשיה, באופן בטוח ואמין. יתרונות פורמט DWG™ המקורי, אחד הפורמטים הנפוצים ביותר בעולם, מאפשרים לעדכן במידע את כל השותפים לתכנון, בכל עת.
שדרג את רעיונותיך לשלב הבא באמצעות מצגות גרפיות, כלי חיפוי, כלי הדפסה והתוויה וגם יכולות התוויה תלת ממדית. התקשורת בין כל המעורבים בתכנון - במיטבה.

אוטוקאד - שילוב PDF

יבא קובץ PDF ומקם אותו כרקע לשרטוט בתוכנת אוטוקאד. כך תוכל להרחיב את שיתוף המידע עם מתכננים, בקלות וביעילות.

אוטוקאד - Autodesk Impression 3

היופי קובע.
עצב את מצגות התוכניות בסגנון בעל מראה "עבודת יד".
תוכנת Autodesk® Impression מאפשרת יצירת מצגות גרפיות מתוך קבצי DWG ו- DWF™, כך שתקבלנה מראה אומנותי, כאילו שורטטו ידנית.

אוטוקאד - חיפוי פוטוריאליסטי - Photorealistic Rendering

בעזרת טכנולוגית החיפוי האחרונה, תוכל ליצור מודלים מדהימים בזמן קצר יותר. התוכנה כוללת בקר-מכוון המציג באופן גרפי את השקלול בין הזמן הנדרש לביצוע החיפוי לבין איכותו.

אוטוקאד - עיצוב צורות חופשיות

כעת תוכל לבנות, לעצב ולשנות גופים תלת ממדיים בעלי צורה כלשהיא.
עצב גופים בכל צורה שתוכל לדמיין. פשוט מתח וכווץ פאות, צלעות, וקודקודים של צורות ומודלים מורכבים ומשטחים חלקים וממש כל רעיון.

אוטוקאד - ניראות Visualization

הצג את רעיונותיך כפי שטרם נראו בעבר. בחר מתוך 300 סוגי חומרים לחיפוי, הגדר תאורה מעוצבת, ושלוט בתצוגה כדי ליצור הדמיות מחופות פוטוראליסטיות - Rendering.

אוטוקאד - ניווט תלת ממדי

בלחיצת כפתור "טייל" בתוך המודל, או עבור מעליו וצפה בו תוך כדי תנועה. סובב במהירות כל גוף מודל, מוצק או משטחים באמצעות Autodesk® ViewCube®.

אוטוקאד - תצוגה תלת ממדית

עצב כמעט בכל צורה שתוכל לדמיין. מרכז את התצוגה, התקרב והתרחק מהמודל, הזז אותו ונווט בו באמצעות הכלי Autodesk® SteeringWheels® tool.

אוטוקאד - התאם את הממשק לצרכיך כפי שמעולם לא חשבת שאפשר

משימתך היא ייחודית. גם התוכנה צריכה להיראות כזו.
התאם את אוטוקאד לצרכיך הייחודיים בקלות מפליאה. הגדר את סביבת העבודה, הגדר תהליכים מותאמים לך, הוסף יישומי עזר.
אין צורך לבחור בין גמישות לבין עוצמה – בתוכנת אוטוקאד 2010 שתיהן קיימות.

אוטוקאד - ממשק תכנות

נצל את פלטפורמת הפיתוח הגמישה, והעצם את היעילות. באמצעות גישה ישירה למבנה בסיס הנתונים, למערכת הגרפית ולהגדרות הפקודות המקוריות, תוכל ליצור יישומי עזר (אפליקציות) ייעודיים המתאימים בדיוק לצרכיך, ומשתלבים בתוך תוכנת אוטוקאד.

אוטוקאד - הקלטת פעולות

חסוך זמן ושפר את היעילות על ידי אוטומציה של פעולות החוזרות על עצמן, ללא עזרת מומחה. כעת תוכל להקליט משימות, להוסיף הודעות טקסט ולהגדיר פניה לבקשת נתונים מהמשתמש. לאחר מכן, לא נותר אלא לבחור ולהפעיל בקלות פקודות מקרו שהקלטת בעצמך.

אוטוקאד - מוצרים ושירות של שותפי אוטודסק

קבל את המירב מאלפי שותפי אוטודסק מכל העולם. אלה מציעים מגוון רחב של פתרונות משולבים, הפועלים בתוך תוכנת אוטוקאד ומיועדים ליעל את השימוש בתוכנה, ולהתאימה לדרישות התחום והמדינה בה אתה פועל.

תוכנות המשווקות על ידי מתל:

  • AmiCAD TABA - תוכנה לתכנון תב"ע לפי מבא"ת.
  • AmiCAD Area - תוכנה לחישוב שטחים - לפי חוק התכנון והבניה.
  • Arch-Plan - תוכנה לקיצור תהליכי תכנון אדריכלי
  • ועוד.