תוכנת אוטוקאד משתדרגת

אין כמעט אדריכלים, מהנדסים או אפילו מעצבים, אשר אינם מכירים את תוכנת אוטוקאד. בשנים האחרונות התפרשה תוכנת אוטוקאד על משרדים של בעלי מקצוע בכל רחבי העולם, והפופולאריות שלה רק הולכת וגדלה. תוכנת אוטוקאד היא כיום חלק בלתי נפרד מלימודי האדריכלות וההנדסה, ולמרות שבכל יום אנחנו מגלים פריצת דרך טכנולוגית חדשה, היא עדיין שומרת על מעמדה המיוחד. לדעת רבים, אוטוקאד שינתה את האופן בו בעלי המקצוע מתייחסים למקצועם. מלבד הקלות בעבודה אותה מאפשרת תוכנת אוטוקאד, ישנם גם אלמנטים נוספים אשר מייחדים אותה מהשאר. אך בניגוד לתוכנות מתחרות רבות, לא ניתן לנצל את התוכנה עד תום ללא לימודי אוטוקאד.

מדוע יש צורך בלימודי אוטוקאד?

אדריכלים ומהנדסים רבים ניסו לדלג על השלב של לימודי אוטוקאד – אם בגלל מחסור במשאבי זמן וכסף או אם בגלל חוסר היכרות עם החשיבות של הנושא – ומצאו את עצמם מצטערים על כך. קשה מאוד ללמוד אוטוקאד בצורה עצמאית, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על בעלי מקצוע אשר מבלים את רוב היום בעבודה. על מנת לדעת הכל על אוטוקאד יש לקחת קורסים ייעודיים, ולבקש ליווי מודרך ומקצועי בכל שלב. גם אם ההתמודדות עם תוכנת אוטוקאד אפשרית ברמה הבסיסית, ההיכרות עם שלל הפונקציות השונות תיתכן רק לאחר קורס מקיף. אך מהן התכונות של תוכנת אוטוקאד ומדוע היא כל כך מצליחה?

מבט לעתיד

ראשית, תוכנת אוטוקאד מאפשרת ליצור ולעצב באמצעות הכלים המתקדמים ביותר בעולם. תוכנת אוטוקאד חורטת על דגלה גמישות ושימוש באביזרים רבי עוצמה, המקלים הן על העבודה השוטפת והן על העבודה בצוותים. כבר 27 שנים שאין שום מתחרה ראוי היכול לעמוד מול תוכנת אוטוקאד, ולא רק בתחום המשרדים האישיים, אלא גם בקרב חברות האדריכלות וההנדסה הגדולות בעולם.

בשנת 2011 שחררה חברת אוטודסק (AutoDesk), יצרנית תוכנת אוטוקאד, שיפורים רבים נוספים הנוגעים לאיכות העבודה, ליעילות השימוש בכלים השונים, למימוש רעיונות מהכוח אל הפועל, וכמובן לתאימות בין הגרסאות. תוכנת אוטוקאד עוברת שינויים רבים במהלך השנים, ותמיד נשארת עם היד על הדופק על מנת לספק ללקוחותיה את המוצר הטוב ביותר מבלי להתפשר על היתרונות שמבליטים אותה מהמתחרים. ניתן בכל עת גם לשדרג תוכנת אוטוקאד ישנה לגרסה החדשה של 2011, כאשר בעזרת קורסי הדרכה ללמוד על דרכי העבודה החדשות והפרודוקטיביות. בסופו של דבר, שימוש נכון בגרסה החדשה של תוכנת אוטוקאד מאפשר לנצל את זמן התכנון בצורה טובה יותר ויבוא לידי ביטוי גם במאזן הפיננסי של כל ארגון מסחרי.