חידושים בתוכנת אוטוקאד 2012




מה חדש באוטוקאד 2012


כלי תיעוד חכמים

בתוכנת אוטוקאד 2012 ניתן כעת לחסוך זמן על ידי הגדרת מסמכים אוטומטיים, לייבא מגוון רחב של פורמטים מתוכנות אחרות, ולשלבם כפריטים בקובץ אוטוקאד.

כלי שכפול אסוצייטיביים

ניתן כעת לחסוך זמן ועבודה חוזרת על עצמה באמצעות שימור יחסים בין אובייקטים משוכפלים, כמו חלונות בבניין או אלמנטים בגשר. ניתן לשכפל פריטים לאורך מסלול נבחר (במקום רק במבנה מלבני או מעגלי).

WS – אוטוקאד ברשת ובמכשירים ניידים

אוטוקאד WS מאפשרת לכל משתמש גישה ישירה ומהירה לקובצי אוטוקאד שלו, באמצעות רשת האינטרנט, מתוך ממשק אוטוקאד 2012, בכל מקום, וממכשירים סלולאריים וניידים.

אמצעי עריכה משופרים

העוצמה ב- multi-function grips הורחבה באוטוקאד 2012 לאובייקטים נוספים - קווים, קשתות, אליפסות, מידות וחיצי הוראה, וגם למשטחים תלת ממדיים כמו: 3D faces, edges, vertices.

אמצעי הקלדה משופרים

אוטוקאד 2012 מאפשרת תכונת השלמת שם הפקודה באופן אוטומטי בעת ההקלדה, לשם גישה מהירה יותר לפקודות. בעת ההקלדה בשורת הפקודה, אוטוקאד משלימה את שם הפקודה או את קוד הקיצור שלה. אם עוצרים את ההקלדה תוצג רשימת פקודות התואמת לקידומת שהוקלדה וממנה ניתן לבחור את הפקודה הרצויה.

מיזוג אוטודסק אינוונטור

תוספת סטנדרט חדש לבניית גופים תלת ממדיים בקלות, מאפשרת לערוך בגמישות גופים מכל מקור כמעט, וכך לחוות את היתרונות שבשימוש הקל בפורמט DWG.

כלים פשוטים לייבוא הגדרות

כלים חדשים ומשופרים מאפשרים לייבא הגדרות משתמש או לחזור להגדרות המקוריות של ההתקנה הראשונית של אוטוקאד. כלי טיפול ב- tool palettes וכלי ייבוא חומרים עוזרים להקל את המעבר לאוטוקאד 2012. כלי חדש מאפשר להחזיר את כל ההגדרות לאלה המקוריות שהיו בעת ההתקנה הראשונית.

כלי שליטה ב- Viewport

כלי בקרה חדשים בחלונות תצפית (Viewports) מאפשרים לשנות את הגדרות החלונות, מבטים וסגנונות מבט ישירות מתוך חלון התצפית.

שליטה ב- UCS באמצעות ה- UCS Icon – הניתן לעריכה

ה- UCS עודכן ומאפשר כעת עריכה ישירה. ניתן לבחור את סמל ה- UCS icon ובאמצעותו לשנות את ההגדרות ה- UCS על ידי Grips הניתנים לעריכה. ניתן להזיז את ראשית הצירים, להתאים את המישור לפריט נבחר, או לסובב אותו סביב אחד הצירים, כל זאת ללא צורך להפעיל את פקודת ה- UCS.

מחיקת פריטים כפולים מיותרים

אוטוקאד 2012 מאפשרת לנקות את השרטוט על ידי הסרת פריטים כפולים ומיותרים. תכונה חדשה זו משפרת את הביצועים בעיקר בשרטוטים עמוסי פריטים.

כלי החלקה חדש

ניתן ליצור כעת spline הכולל השקה או החלקה בין שתי עקומות.

אוטודסק Exchange באוטוקאד

באמצעות גישה למדריכים, סרטונים, תוספים להורדה מהרשת, וערכות עזרה, אוטודסק אקסצ'ינג' מביא את התוכן הדרוש לך ישירות לחלון העבודה באוטוקאד 2012.

סייר התוכן של אוטודסק

מערכת מציאת תוכן נדרש, מאפשרת חיפוש מידע לפי אובייקטים בשרטוטים או text attributes. סייר התוכן של אוטוקאד יוצר כרטסת המכילה את המידע על כל הפריטים בכל קובץ, ומאפשרת גישה מהירה לתכולת הקבצים.

שכפול תלת ממדי אסוציאטיבי - 3D Associative Array

ניתן כעת לשכפל פריטים באופן תלת ממדי במבנה מלבני, מעגלי או לאורך מסלול נבחר.

גישה לקובצי אוטוקאד מכל מקום

פעולה בין אוטודסק לסיטיריקס מאפשר יעילות וגמישות בעבודה. באמצעות יישומי סיטיריקס, המתמחים ביישומי קישוריות ועבודה מרחוק, יכול כל ארגון לייעל את השימוש בתוכנת אוטוקאד, תוך חיסכון משמעותי בהוצאות המחשוב, וייעול עבודת המשתמשים במערכת המחשוב בכל ארגון.