קורס אוטוקאד תלת מימד – לאדריכלים ומעצבים

קורס אוטוקאד תלת מימד בנוי לאנשי מקצוע והוא מיועד לאדריכלים ומעצבי פנים, מעצבים תעשייתים ארכיטקטי נוף, הנדסאים וכן לסטודנטים העוסקים בתחומים דומים. הקורס מכשיר את הלומדים בפיתוח מיומנויות של מידול (מודל) תלת מימד, וכן ביצוע הדמיות ואנימציות בתוכנת אוטוקאד. קורס אוטוקאד תלת מימד אינו מיועד לאנשי מחשבים או למפעילי תוכנה אחרים, מכיוון שהוא מסתמך על ידע מקצועי של הלומדים בתחום האדריכלות והעיצוב. הפעלת התוכנה מותאמת לאנשים שעוסקים במקצוע ולא לאנשים המעוניינים להכשיר עצמם במקצוע חדש. לאנשים חדשים בתחום ראו קורס אוטוקאד

אוטוקאד תלת מימד – מהפכה קטנה גדולה

החברה שפיתחה את תוכנת האוטוקאד, אוטודסק, בנתה מנוע תלת מימד והדמיה חדש, שמאפשר ביצוע מודלים ושינויים במודלים שעד כה לא נראו במחשב. התוכנה כוללת חומרים מוכנים מראש לשימוש בהדמיה וגם מנוע ההדמיה Mental Ray עם Illumination Global כלולים בתוך התוכנה ואין צורך להשתמש בתוכנה חיצונית יותר. התוכנה מאפשרת הפקת מבטים קונספטואלים תלת מימדיים מבלי לרנדר. כמו כן, אפשר לבצע חתכים תלת מימדיים דינאמיים, ו"הליכה במודל" לפי מסלול מתוכנן מראש או בסרט אנימציה. כל האפשרויות הללו הם מהפכה די גדולה בניצול התוכנה לטובת המתכנן.

קורס אוטוקאד תלת מימד – נושאי הקורס

הקורס הוא כ 7 מפגשים, אחת לשבוע ובו נלמדים בין היתר הנושאים הללו:

עקרונות התלת מימד ועיצוב בתלת מימד
הכל אודות גופים מוצקים
הכל אודות משטחים
עריכת ושינוי של גופים תלת מימדיים
מידול תלת מימדי לפרוייקט
בחירת זויות מצלמה – מבטי התבוננות
בכל אודות עריכת גליונות של תלת מימד
הדפסת DWF תלת מימד וגם PDF

בנוסף לנושאים אלה קורס אוטוקאד תלת מימד מתמקד גם בויזואליזציה ואנימציה הכוללות בין היתר:

יצירת חתכים דינמיים
יצירת זויות קונספטואליות ושמירתם
הגדרת חומרים במודל
הגדרת גופי תאורה במודל - טבעית ומלאכותית
שילוב מרכיבים חיצוניים כמו עצים, אנשים וכדומה
עקרונות רינדור וביצוע
יצירת סרטון אנימציה מבוסס על המודל.

קורס אוטוקאד תלת מימד – היתרונות

קורס אוטוקאד תלת מימד יחד עם קורס אוטוקאד 2013 יאפשרו לכם להשתמש בתוכנות ביעילות ובמהירות. הקורס מכשיר אתכם במשך מספר מפגשים קטן יחסית ואתם שולטים בתוכנה שהיא מאד ידידותית למשתמש. אם אתם עובדים בכל מקרה בסביבת אוטוקאד, הרי שאין ספק כי קורס זה הוא חיוני עבורכם וכל קורס אחר לא יוכל לשרת אתכם באופן הזה. איכות ההדמיות והמידול בתוכנת אוטוקאד תלת מימד היא מעולה, ואין צורך בלימוד של תוכנות כבדות ומסורבלות כדי לקבל מענה מקצועי טוב ויעיל.