קורס אוטוקאד 2013 - לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

קורס אוטוקאד 2013 הוא קורס בתוכנת אוטוקאד המכוון לאנשי מקצוע מתחום האדריכלות, העיצוב וההנדסה. קורס אוטוקאד 2013 מתמקד בתוכנת מהגירסה החדשה ביותר, אך מדגים גם שימוש בתוכנות משנים קודמות. הקורס מתמקד בתוכנת דו מימד. תוכנת תלת מימד נלמדת בקורס נפרד – קורס אוטוקאד תלת מימד. הדגש בקורס הוא על שיטות עבודה וטכניקות המותאמות לעוסקים במקצועות התכנון, הבנייה, עיצוב הפנים והאדריכלות.

קצת אודות תוכנת אוטוקאד

הסיבה שאנו משתמשים בשם התוכנה בעברית במאמר זה איננו מקרי. כיום ניתן להשתמש בתוכנת אוטוקאד גם בשפה העברית, דבר שלא התאפשר קודם לכן. תוכנת אוטוקאד היא התוכנה המובילה בעולם בכל תחומי השרטוט והתכנון העיצובי והאדריכלי בעשרים השנים האחרונות (!). 85% מהמשתמשים בתוכנות שירטוט למטרות שונות משתמשים בתוכנת אוטוקאד. מדובר על מליוני אנשים בעולם. אוטוקאד היא התוכנה האמינה והמובילה בקרב המשתמשים מאז שנות השמונים של המאה הקודמת. מאז התוכנה רק משתכללת מגרסה לגרסה, וגם בארץ אוטוקאד היא התוכנה הנפוצה ביותר בקרב האדריכלים השרטטים והמתכננים השונים.

קורס אוטוקאד 2013 - הנושאים הנלמדים

קורס אוטוקאד 2013 כולל נושאים רבים, מכשיר את הלומדים ומקנה להם מיומנויות רבות הקשורות בעולם השירטוט והתכנון. משך הקורס הוא משתנה, ומתבצע בדר"כ פעם עד פעמיים בשבוע, ובו נלמדים בין היתר הנושאים הבאים:

עקרונות עבודה בתוכנת אוטוקאד
הכל על ממשק התוכנה
שיטות שירטוט מדויק
עזרים לשרטוט
פקודות שונות ליצירת אובייקטים
פקודות שונות לעריכת ושכפול אובייקטים או לשינויים
עבודה בשכבות
שימוש בבלוקים ויצירתם
שילוב טקסט
מידות
הדפסה
הדפסה מתקדמת ועריכת גליונות
שילוב שרטוטים ועבודה בצוותים שונים – XREF
שימוש באינטרנט בכל הנוגע לאוטוקאד
יבוא תוכנות נוספות והשימוש בהם
שרטוט חתכים, חזיתות ותוכניות.
קורס אוטוקאד 2013 כולל גם אתר אינטרנטי מיוחד לתרגול.

קורס אוטוקאד תלת מימד – להשלמת השליטה באוטוקאד

בנוסף לקורס אוטוקאד הרגיל ניתן לקחת גם קורס אוטוקאד תלת מימד, אשר משלים את הידע ומרחיב אותו. קורס תלת מימד הוא קצר יותר (7 מפגשים) אך הוא מתמקד בעקרונות התלת מימד, מידול תלת מימד ואנימציה. קורס זה גם הוא מיועד לאנשי מקצוע ואינו מיועד לקהל הרחב. מטרת הקורס היא להכשיר את הלומדים בכל הטכניקות של תלת מימד והצגת תוכניות בצורה רב שכבתית תוך שילוב של אלמנטים חיצוניים לתוכנית כגון עצים ואנשים.

שני הקורסים, גם קורס אוטוקאד 2013 וגם קורס אוטוקאד תלת מימד, יאפשרו לכם לשלוט במיומנות הפעלת תוכנת האוטוקאד על כל מאפייניה. הקורס הראשון הוא הקורס הבסיסי בתוכנת דו מימד, בעוד שהשני מוסיף לכם מיומנויות בשירטוט התלת מימדי והאנימציה הממוחשבת לצרכי הצגת התוכניות על הצד הטוב ביותר.